lørdag den 4. maj 2013

28042013




Dress/NLY Trend Smykker/Pieces Bolero/Vero Moda Shoes/Bianco Watch/Pilgrim

"Endnu et outfit fra i fredags og søndags, hvor jeg genbrugte kjolen, da jeg ikke lige synes jeg havde råd til tre kjoler til samme weekend, og det var ikke de samme mennesker, som kom, undtagen min kæreste, så jeg synes det er helt acceptabelt. Hvor jeg i lørdags havde dette outfit på. Jeg gik endnu en gang efter et simpelt look, så kjolen skal nok blive brugt til lignende lejligheder eller en smuk sommeraften. Jeg har valgt at sætte nogle simple sorte accessories for at give looket mere kant og flere detaljer, samtidig er boleroen mest til for det praktiske, at holde varmen. Mens jeg valgte at lave et dark smokey eye, selvom man ikke lige kan se det pga. jeg knipper øjnene sammen, ligesom på det seneste looks grr.. Denne weekend kommer til at stå i afslapningens tegn, men uden min kæreste, da han skal arbejde, så der er blevet blogget, afslappet, shoppet (men kun lidt) og lavet lektier, men god weekend alle sammen, håber I vil nyde den."
Love Line,


TRANSLATION

"Another outfit from the confirmations, I wore this Friday and Sunday, because I did not wanted to buy tree dresses for one weekend. Saturday I wore this outfit. I chose to wear a simple look with black accessories to give the look an edge, but also to keep warmer. This weekend I will spend with relaxing, shopping (just a bit), blogging and homework, but a good weekend everybody and I hope that you will enjoy it."

Follow on Bloglovin  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar