fredag den 3. maj 2013

Anmeldelse af Argan Oil Serum by Trine's Wardrobe


"Først vil jeg lige sige, at jeg er helt vild med bloggen: Trine's Wardrobe, som også står bag dette produkt, og en hel produktserie som også kan findes i MatasJeg er blevet helt vild med dette her serum til håret, da jeg synes, at det gør en stor forskel for mit hår! Jeg plejer at "smaske" mine spidser ind i olien lige inden jeg skal i seng, hvor jeg vasker det ud morgenen inden jeg smutter nogen steder, da mit hår har en tendens til at se fedtet ud ret hurtigt. Samtidig med at håret optager olien meget hurtigt, og man mærker hurtigt en forskel, allerede morgenen efter på følelsen af produktet, kan man mærke at ens hår ikke virker filtret og på en måde trykkere og stærkere, som skulle blive op til 40 % stækere. Dog skal man lige bemærke at olien godt kan smutte ud i lågen, derfor er det vigtigt ikke at smide låget væk, for ellers vil man have olie ud over det hele, som man kan se på billedet."

"Produktet indeholder: Argan Oil, som er et naturprodukt, hvor kernerne fra argan træets nødder bliver udvundet, rig på E-vitamin, som hjælper med at reparerer skader f.eks. fra hårfarvning og glattejern m.m., antioxidanter og fedtsyrer, som Omega 3 og 9, som er nødvendige for et sundt hår. Det er også vigtigt at sige, at produktet er fri for parabener og uden parfume. Men det bedste ved produktet er, at det koster den nemme sum af 90 kr., kan købes i Matas."  
Love Line, 


TRANSLATION

"This product is great for you hair, and had made a big difference for my hair. The product is without perfume and flit with naturally ingredients."

Follow on Bloglovin   

Oplysninger omkring produktet fandt jeg på Matas hjemmeside her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar