torsdag den 2. maj 2013

New in Summer Items from Deichmann, H&M and Gina Tricot






Deichmann/Shoes Skirt/H&M T-shirt/Gina Tricot Bikini/H&M

"Da jeg var i Århus fik jeg shoppet en smule, jeg fik også købt noget på arbejde og købte ting fra diverse butikker efter arbejde (det er ret fristende at arbejde i et storcenter). Alle items'ene er ret sommeragtige og meget farverige, så nu glæder jeg mig virkeligt meget til endnu mere sol og sommer her i stadig kolde Danmark. Skoene er bare et must have i hvert fald i stilen, måske ikke lige farven, da de passer til stort set alt både til en ensfarvet kjole samt et par cowboy bukser, så jeg måtte bare eje dem, og især til 50% off (124 kr.). De kan købes her fragtfrit. Derudover faldt jeg for denne her råhvide blonde nederdel, som jeg havde været på udkig efter længe efterhånden, da jeg synes at den er vildt sød og perfekt til sommeren. Nederdelen er blandt H&M nye kampagne med The New Ikons, som er en lidt mere eksklusiv kollektion, og de har nogle virkelig fantastiske items. Nederdelen kan fås her, men er i øjeblikket udsolgt online. Derudover købte jeg denne t-shirt, som jeg tidligere har blogget om her, da jeg synes t-shirtene fra Caroline Blomst er fantastiske hver især, da pastel farverne passer til stort set alt. Denne t-shirt kan fås her til halv pris! Til sidst men ikke mindst købte jeg denne bikini med et flot palme print fra H&M, normalt er jeg ikke så meget til grøn og palmer, men dette print er bare anderledes. Derudover minder bikinien ikke om andre bikinier, som jeg har, da jeg normal ikke er så meget for print."
Love Line,


TRANSLATION

"Lately I have been shopping a lot and all the items I got home with me was with a lot of color and ready to wear for summer. First the Shoes with I bought from Deichmann with 50 % off, the shoes is perfect with a plain colored dress or with jeans. I also bought this white blonde skirt it's sweet and nice, perfect for summer. This pastel colored t-shirt from Gina Tricot have I been talking about before here, it was also on 50 % off. Last i found this amazing bikini with palm print on, usually I'm not into prints, but this print is just amazing, and I dont have any bikinis with a print, so it's a great excuse to buy it."

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar