torsdag den 16. maj 2013

15052013





Jacket/ASOS Top/Cheap Monday Skirt/H&M (similar here) Tights/Caroline Flemming Athena Shoes/Havanna Shoes Watch/Pilgrim Ring/Primark Neckless/Pieces

"I går havde jeg dette outfit på som primært bestod af sorte og hvide farver, et ret minimalitisk råt look med et feminint touch i form af skater nederdelen, men for at gøre looket en smule mere afslappet har jeg valgt at sætte mine sorte/hvide sneakers til. Oprindeligt ville jeg gerne have mine blå Converse til, men de har blevet væk blandt alle de andre sko, som jeg har liggende (trænger virkelig til at få ryddet op i mine sko!). Mens var dagen igår perfekt, da den stod på kæresten, men jeg trak også de skriftlige eksamener, som jeg virkelig ønskede mig (afsætning, virksomhedsøkonomi, dansk og engelsk), nu mangler vi bare de ønskede mundtlige også, som jeg får at vide på tirsdag. Idag står den primært på afslapning og senere arbejde."
Love Line,


TRANSLATION

"Yesterday I wore this outfit mostly with black and white, a quite minimalist roughly and feminine touch with the skater skirt, but to make it more relaxed I have chosen to par it up with my sneakers. The day went perfectly, because I draw the written exams that I most wanted, now I just have to see what I draw with the orals exams Tuesday. Today I will spend the day with relaxing and work later." 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar