onsdag den 15. maj 2013

New in fra H&M, ASOS og Gina Tricot






H&M/Vest Jakke/ASOS Sweater/ASOS Skirt/Gina Tricot

"Så er min pakke fra ASOS endeligt kommet. som jeg tidligere har skrevet om her samtidig med at der er nogle shoppingfund fra Århus turen. Først fandt jeg denne flotte og stilrene nederdel i et mixet print af sort og hvid som passer til stort set alt, og kan styles på mange forskellige måder til både fint brug og mere causal brug. Den kan fås her i mange forskellige prints. Derudover har jeg fået fat i denne fantastiske vest fra H&M nye kollektion The New Ikons, og det skal lige siges, at den var utroligt svær at få fat i, da den allerede var udsolgt i Kolding, måtte jeg kigge efter den, da jeg var i Århus var vi inde i tre forskellige butikker, hvor vi til sidst var nød til at pelse en maniquin for at få den i en mindre størrelse end 42 og 44, som var det eneste der var tilbage, men jeg er også blevet utroligt glad for den, og I vil helt sikkert komme til at se den mange gange. Den er desværre allerede blevet udsolgt online, men forhåbentlig kommer den på lager igen. 
Fra ASOS af fandt jeg denne flotte mint grønne sweater med en flot ryg udskæring, som giver lige det ekstra til sweater og gør den speciel. Samtidig med at strikken er utroligt lækker og føles vildt behagelig mod huden. Den kan fås her. Til sidst fra ASOS denne læder lignende jakke med længere end trekvartærmede, som føles vildt blød i materialet i forhold til, hvad jeg havde regnet med af at det ikke er ægte læder. Men denne jakke er for mig et must have i skabet, da den kan bruges til ALT, og jeg mener virkeligt ALT!"
Love Line,

TRANSLATION

"Finannly my packet from ASOS has arrived as I earlier has talked about here and their are some items from my shopping trip to Aarhus. First this skirt from Gina Tricot witch is a simple print in black and white, this means that it will match to all most everything. Otherwise I found this amazing waistcoat from H&M from their Collection The New Ikons, but It was very hard to find and we went to many stores before we find it, but now I got it and I think I will be use this many times. From ASOS I got this amazing mint green sweater with a beautiful cut in the back and this leather looking jacket witch can be used for almost everything witch makes it a musthave in your closet!"

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar