fredag den 17. maj 2013

New In Sneaker Wedges fra Pieces




"For nogle uger siden var der bazar uge i Kolding, hvor jeg blandt andet købte disse bukser og denne bluse. Men jeg havde helt glemt at vise jer disse sneakers som jeg købte sat ned fra 900 kr. til bare 200 kr., så jeg måtte bare eje dem. Jeg har været på udkig efter nogen ligende længe, selvom jeg faktisk havde besluttet mig nogle andre hvide, så endte jeg med at købe dem her, da jeg blev enig med mig selv om, at det måske var lidt bedre at købe nogle grå, da jeg for det første ikke har nogle grå sko (overraskende nok), også passer de til stort set alt."
Love Line, 


TRANSLATION

"For a couble weeks ago I bought these sneaker wedges from Pieces, witch I have been wanted for a long now and the best of all is that I got them on SALE under half price!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar