søndag den 12. maj 2013

09052013





Top/Vero Moda Belt/Trends Accessories Skirt/Gina Tricot Shoes/Deichmann Rings/Pandora Watch/Lorus Clutch/Ebay

"I torsdags stod den på min farfars 75 års fødselsdag, så jeg hoppede i det lidt finere outfit med en fin silke agtig skjorte, som jeg også købte på Bazaren i Kolding Storcenter, ligesom disse bukser til bare 75 kr. Jeg valgte at sammensætte den med en sort/hvid printet nederdel og for at give looket mere markeret former, derudover valgte jeg at bære en rød læbestift og røde negle for at gøre looket endnu mere feminint med nogle helt simple smykker og sko."
Love Line,  


TRANSLATION

"Last Thursday I went to my grandfathers 75 birthday, where I jumped in a more formal outfit. I chose a feminine white shirt and a printed skirt mixed with red nails and lips. To make it all come together I chose some simple accessories in gold and silver."

Follow on Bloglovin    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar