lørdag den 11. maj 2013

08052013






T-shirt/Gina Tricot Jeans/Vero Moda Ur/Pilgrim Shoes/Bianco

"Et outfit, som er 100 % inspiret af sommer, selvom vejret ikke ligefrem spredte sommerglæde med det overskyet vejr i onsdags, dog var det stadig dejligt varmt. Valgte jeg at hoppe i mine nye orange bukser, som jeg gjorde et kup ved barzaen i Kolding storcenter sidste weekend til bare 100 kr., det kunne man da ikke lige stå for. Jeg valgte at mixe den med denne pastel farvede t-shirt fra sidste år af, som passede utroligt perfekt  sammen med farverne. Jeg valgte at mixe den med sorte og hvide accessories for at give looket lidt mere kant, men samtidig pga. marguerit smykkerne give looket et præg af sommer. Derudover valgte jeg at sammensætte det med de mest fantastiske sejlersko, som er ved at være et par sommer gamle, men de mest fantastiske ballerianer jeg nogensinde har prøvet, da de ikke sidder for stramt og giver vabler, men heller ikke sidder for løst, så man vælter ud af dem for hvert skridt man tager. En god nyhed til jer, så fik jeg endelig min nye computer ind ad døren, så jeg kan få styr på min skole, bloggen og generelt mit liv igen, hvilket bare er fantastisk, hvilket betyder at jeg igen kan blogge nogle mere interessante indslag til jer igen."
Love Line, 


TRANSLATION

"An outfit totally inspired by summer, even dough the weather was not very summer like. I chose to wear a orange par of pants with a t-shirt form last year, witch matched perfectly with the pants. I mixed it with some black accessories and my marguerites to give the look an edge and a gleams of summer. Some great news, because I got my new computer, so finally I can move on with my school work, blogging and my life in general, witch is just great, because this means that I can blog again with some more interesting things for you."

Follow on Bloglovin    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar