torsdag den 9. maj 2013

Anmeldelse af Hairspray OSIS+ Session Finish


"Hårlakken holder ret godt i forhold til, hvad jeg udsætter den for med hensyn til at jeg cykler stort set hverdag i skole, som gør at min frisure bliver påvirket af blæst, sne, regn m.m., men syndes faktisk at den klare udfordringen ganske fantastisk, fordi hårlakken indeholder resin (harpiksudstrakt), som beskytter mod udefrakommende fugt, som er med til at bibeholde hårets naturlige fugtbalance. Hvorimod hvis jeg tager bilen i skole, er det intet problem, så sidder håret bare et PERFEKT hold! Derudover skal jeg gøre opmærksom på, at når først lakken er sprøjtet i håret, så stivner det med det samme, så det er ikke noget med at rette på frisuren, når lakken er sprøjtet i for det kan ødelægge frisuren. Derudover er lakken nem at børste ud af håret efterfølgende, så håret er klar til at sætte dagen efter eller senere på dagen. Hårlakken indeholder ingen form for glans, så derfor kommer håret ikke til at se fedtet ud efter brug."
Love Line,  



TRANSLATION
"The hairspray keeps the hair in shape and has a quick driving effect. The hairspray is easy to brush out afterwards. The hairspray does not make the hair look sticky after use."

Follow on Bloglovin    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar