mandag den 13. maj 2013

Jeans for Summer

Jeans for Summer


"Det er ikke fordi jeg mangler bukser, men man kunne da altid bruge nogle flere par, da jeg lidt af en bukse pige, ikke fordi jeg ikke kan lide nederdele eller kjoler, så er det bare mere praktisk med bukser, når man skal cykle dagligt. Derfor har jeg fundet disse 6 par meget forskellige jeans, som en inspiration til jer. Jeg er faktisk ret vild med alle parerne, så det er godt, at jeg snart har fødselsdag og bliver student, så måske falder der lidt af der. Mine favoritter er helt klart nr. 1, 3 og 4, da jeg synes at printet på de første par er fantastisk, som passer til det meste. Mens nr. 3 par de gule bare har en fantastisk flot farve, og har rigtigt længe gerne ville have nogle gule bukser, og disse har bare den helt perfekte gule farve. Til sidst men ikke mindst de simple lyse hullede jeans, som er et must have i ethvert skab, da de er super behagelige og skaber en lidt mere afslappet stil."
Love Line,  


TRANSLATION

"It's not because I need more pants, but you can always use a another par. There fore have I found 6 very different pars, but my favorites are nr. 1, 3 and 4. Number One have a great print there would fit with almost every outfit. Number three just have the perfect yellow color, witch is just perfect for summer. At last number four a light colored jeans, it gives a relaxed look for fit with everything."

Follow on Bloglovin    





Ingen kommentarer:

Send en kommentar