mandag den 18. marts 2013

New In ASOS Summer Tops


"Jeg har fået en del pakker i denne uge, og en af dem var fra ASOS. Hvor jeg faldt for disse to toppe den blå top med frynser, som jeg syntes er vildt fin til sommer sammen med et par fine short til. Jeg har altid været vild med toppe med dette fald, da jeg syntes de er super simple og feminine, og de går aldrig rigtigt af mode. Jeg købte den i størreste 10, hvor jeg normalt bruger størrelse 36-38, så det passede meget godt. Derudover købte jeg også denne fine sorte top med meget bar ryg, som jeg syntes er et must have i basis gardaroben, da den passer til lidt af det hele, og den kan bruges som en normal sort top. Da toppe er ret oversized i det, købte jeg en størrelse 6, da jeg normalt ikke køber oversized ting i den størrelse, som jeg normalt bruger, fordi jeg syntes hurtigt, at man kommer til at se større ud end man er."
Love Line,

"I have got a lot of packets this week, and one of them was from ASOS. I got these two tops, this blue top which I think is really pretty for summer with a pear of shorts. I always have been loving these kind of tops, because they are so feminine and simple, they ever goes out of style. I bought this in size 10 and normally i use 36-38, which fits pretty great. I also bought this great black top with sheer back, which I think is a must have in your basic closet. When the top is oversized I bought it in a size 6, because then I normally buy oversized things I buy them in smaller sizes, because you quickly gets to look bigger than you really are."

Follow on Bloglovin    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar