søndag den 17. marts 2013

New In Cheap Monday Dress, Jeans and Club Manhattan



"Endnu en af de pakker som jeg fik i denne uge, denne her er fra Zalando. Kjolen på det øverste billede er fra Cheap Monday, kjolen har et ret afslappet look, da den er ret løs i det med flotte draperinger i ryggen, som jeg er helt vild med. Jeg har bestilt den i en str. 38, hvor jeg plejer at bruge en str. 36-38, størrelsen er måske lige er til den gode side, men syntes ikke at det gør så meget, når den mest bare skal bruges til afslappende lejligheder. Men desværre har de den ikke længere på lager. Ellers fra Cheap Monday fik jeg bestilt et par jeans i en smuk turkis farver, som er lidt mørkere og lidt mere farvestålende, syntes farven er vildt fantastisk her til sommer. Generelt er jeg vildt glad for Cheap Monday bukser, fordi de har et lækkert fit og er meget højtaljede og derfor gode til at holde diverse problem områder inde. Til sidst fik jeg bestilt denne fantastiske halskæde fra Club Manhatten, som jeg aldrig før har hørt om, men syntes virkelig at de laver nogle fantastiske smukke smykker. Det skal siges, at halskæden er utrolig let i forhold til, hvordan den ser ud. Derudover vil jeg lige informere jer om, at hvis i tilmelder jer deres nyhedsbrev, så kan i spare 100 kr. ved et køb på 500 kr."
Love Line,


TRANSLATION
"Another packet I got earlier this week was from Zalando. I got a dress from Cheap Monday which is relaxed and pretty loose with beautiful draping on the bag. I have ordred the dress in size 38, where I normally use size 36-38, maybe the size is a bit too loose but I don't think it matters because it would be used for relaxing mostly. Unfortunately Zalando does not have it in stock anymore. It have also got these jeans from Cheap Monday in a beautiful turquoise color, which is brighter than on this pictures, and they would be great for summer. Generally I love jeans from Cheap Monday, because they have a great fit and are mostly high wasted and therefor great for keeping the stomach in.At last I got these amazing neckless from Club Manhattan, which I never before have heard about before, but I really think they have some beautiful jewelry's. I also need to mention that the weight on the neckless it very light, lighter than I thought."

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar