tirsdag den 19. marts 2013

New In Cheap and Chick Sunglasses from Gina Tricot


"Jeg længes så meget efter sommer nu, specielt nu hvor jeg har fået opdateret min sommer gardarobe, heriblandt disse solbriller og tilhørende case. Jeg har altid været vildt med old school solbrillerne fra Ray Ban, men er simpelthen for nærig til at investere i et par, men også fordi jeg er så bange for at komme til at sætte mig på dem.  Derfor købte jeg sidste år et ligende par fra H&M, men de blev hurtigt skæve og faldt af næsen hver gang jeg bevægede mit hoved, øv øv. Derfor vidste jeg bare, at jeg måtte have dette par, da jeg så dem her i Gina Tricot, specielt da jeg prøvede dem og de bare sad perfekt, og bedst af alt ikke faldt af næsen! Men det bliver kun bedre, for da jeg så at man kunne få dette tilhørende case i slangeskinsligende materiale var jeg bare hookt."
Love Line,


"Now I really are looking forward to summer, specially because I just have updated my summer closet, including these sunglasses and his matching case. I have always been in love with the old school looking sunglasses from Ray Ban, but they bare simply to expensive and also because I'm afraid to sit on them. Therefore I bought a lookalike in H&M last year, but they kind-of broke and they fall of all the time, when I moved my head. When I saw these, I knew that I needed to have them, specially when  I tried them because they did not fall of my nose! But it only gets better, when I saw matching case."

Follow on Bloglovin 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar