onsdag den 27. februar 2013

New In Cowboy Boots



Boots/Deichmann

"Lige siden vi fik disse støvler ind i Deichmann vidste jeg bare, at jeg måtte eje dem, men jeg nægtede at give 800 kr. (600 kr. med mine 25 %) for dem. Så jeg har ventet på, at de blev sat ned gennem hele efteråret og vinteren, og vi solgte ikke særlig mange af dem, derfor undrede det mig, at de ikke blev sat ned. Men endelig kom dagen i sidste uge, hvor de blev sat ned til 500 kr., og jeg blev NØD til at eje dem."
Love Line,


TRANSLATION
"Since we got the boots in Deichmann I knew that I needed to own them, but I refused to give the cost-price for them. Then I waited for them to get on sale all through the autumn and the winter. FINALLY they got on sale last week and I bought them, because I just needed to own these babies."

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar