torsdag den 28. februar 2013

27022013



Jeans/Gina Tricot Shirt/Gina Tricot Scraf/DIY Boots/Deichmann

"Gårdagens outfit var præget af blå i tørklædet og bukserne mixet med primært brun fra tørklædet igen samt mine nye cowboy boots, som giver looket et twist, som jeg valgte at sætte looket sammen med en simpel hvid skjorte og min mere markante blå make-up.  Mit outfit var en smule inspireret af vinter og sommer på samme tid, hvilket forklare mixet af de brunlige farver og blå. Jeg er virkelig begyndt at se frem til foråret, som jeg oplevede en smule her i tirsdags, hvor det blev en smule varmere i vejret. Men det forsvandt hurtigt igen, da jeg skulle ud af døren i morges, hvor det igen var koldt.
Love Line, 


TRANSLATION

"Yesterdays outfit was blue and brown from the jeans, boots and the scarf and mixed up with a simple shirt and a blue make-up. My outfit was inspiered by summer and winter which explains the blue and brown colors. I'm really looking forward to spring which I got a bit of Thursday where it was a bit warmer, but it disappeared this morning when I went out the door because it was cold outside again." 

Follow on Bloglovin    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar