tirsdag den 26. februar 2013

DIY Crystal Bracelet

"Som jeg vidste jer igår, vil jeg nu vise jer, hvordan man laver de berømte crystal bracelets, som jeg vidste jer tidligere. Og som nævnt er de lette at lave, og koster ikke en formue, specielt hvis man gerne vil lave mange."

"Man skal bruge: saks, nylon cord (pink), intimideret lædder 5 mm., lim (smykkelim), rimsten, lås 6 mm. Det armbånd jeg lavede er 19 cm. alt i alt, hvilke vil sige, at diverse materialer skal være samme længde, men det kan man selv bestemme, hvor lange de skal være efter sin egen smag. Alle materialerne er købt i Panduro Hobby til ca. 150 kr. for to armbånd, men der er stadig meget materiale tilbage, så det er bare at købe nogle flere løse og rimsten."

"Først skal materialerne afmåles i den rigtige længde."

"Derefter skal rimstene limes fast til intimideret læder snor, da den ikke kan være i den lås, som jeg købte KUN er 5 mm., men som jeg har anbefalet jer, så køb den i 6 mm., for den vil nok passe bedre og det hele kan komme direkte ind i låsen."

"Herefter skal nylon snoreren også fastgøres, men længere ude ved spidsen end rimstene, hvis låses KUN er 5 mm., som min. Herefter skal låsen masses ned over snorerne hurtigt inden limen tørrer for meget."



 "Til det sidste trin i processen: hvor nylon snoren skal snores rund om rimstenene hele vejen ned af armbåndet, og afslutte armbåndet på samme måde, ved at fastgøre rimstene først, og derefter presse låsen ned over snoren, og VOLA et armbånd."

Love Line,


TRANSLATION
"Finally I want to show you how to make the Crystal Bracelets, it is nice and easy to make and they are cheap. If you look at the pictures where I have portrayed how to, first you need the crystals, leather, string, glue, nylon string and a lock. Shortly you have to glue the strings into the lock and twist the nylon string around the crystals.

Follow on Bloglovin     



Ingen kommentarer:

Send en kommentar