torsdag den 10. januar 2013

09012013



Sweater/Cubus Jeans/Only Statement Neckless/Pieces Ear rings/New Yorker Boots/Deichmann Shoes

"Gårdagens outfit stod i gråvejrets tegn, primært da mit outfit bestod af mine helt nye grå leopard bukser, som jeg havde ledt efter så længe, og de kan fås lige her. Så de kom endelig i brug i går sammen med en sød lysegrå sweater med glimmer i, her har jeg valgt at mikse outfittet med et grovt statement smykke og nogle rå støvler, som kan fås her med nitter for at give looket lidt mere kant. Nu ser jeg bare frem til at det endeligt snart bliver weekend, som skal stå på fuldstændig afslapning med min kæreste."

Love Line, 



TRANSLATION

"Yesterday's outfit was inspirered by inspirered by the gray weather outside here in Denmark, mostly because my outfit was with my new leopard pants in gray which I have been looking forward for a long time now. I finally got them used yesterday with a sweet light gray sweater with glitter, here I have chosen to mix it with a statement neckless and a rough par of boots with give the look an edge. Now I just are looking forward to a quit weekend with my boyfriend."


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar