onsdag den 9. januar 2013

Velkomen til min blog!


"Jeg hedder Line, og er 19 år. Jeg studere på Handelsgymnasiet i Kolding på HHX på trejde og sidste år (student til sommer YEAH)!!, mens jeg i min fritid arbejder på deltid i Deichmann Sko. Ellers bruger jeg rigtigt meget tid på mine veninder, min dejlige kæreste og min familie."

"Jeg har valgt at oprette denne blog, fordi jeg elsker mode, og sjovt nok også shopping. Og specielt da jeg kommer meget i centeret primært pga. arbejde, kan det være svært at holde sig fra butikkerne, som også gør at mit klædeskab tit bliver opdateret med nye items, men inden for et budget, da en SU ikke rækker særligt langt, samtidig syndes jeg også, at det er bedre at opdatere sin gardarobe oftere end at gå ud og købe en masse dyre items, som kun bliver brugt få gange, medmindre det er basis items, som aldrig går af mode. Men jeg syndes også, at det helt rigtige outfit, det rigtige hår, rigtige make-up, accessories og self. sko kan et outfit give den helt rigtige udstråling, og dermed det rigtige look. Derfor handler denne blog om en blanding af mode, skønhed og alt andet som falder mig ind, og I får det hele fra min synsvinkel. Hvis I er mere interesseret, kan I læse mere om mig her."
Love Line,


TRANSLATION
"My name is Line and I'm 19 years. I study at the International Busniess Collage in Kolding, meanwhile I work parttime in Deichmann Shoes and in my sparetime I spend time with my girlfriends, lovely boyfriend and family."

"I have chosen to create this blog because I love fashion and of course shopping, specially when I work in a mall my wardrobe often gets updated with new items, but within a budget because I think that it is better to update your closet more than buy expensive items, expect if it is basic items. I think the right clothes, hair, make-up, accessories and of course shoes can give an outfit the right radiation. That is why this blog is about fashion and beauty from my point of view and a look in my everyday life. You can read more about me, here."



Follow on Bloglovin



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar