torsdag den 17. januar 2013

12012013





Jeans/H&M Sweater/New Yorker Neckless/Sparks Shoes/Deichmann Shoes Clutch/Adax Jacket/Only

"Lørdagens outfit var med mine nye galaxy bukser i centrum. Bukserne havde jeg ventet på rigtigt længe, faktisk lige siden 2. Juledag, hvor min kusine havde de samme bukser på, og det var bare "love at first sight". I måtte bare have de bukser, og til min fordel havde hun fået et par ekstra i julegave, som hun ville tage med ned næste gang de kom til Kolding. Jeg prøvede dem, og de passede perfekt! Jeg var så lykkelig. Da jeg endelig fik dem valgte jeg at style dem med min mørke blå glitter sweater og en hjertehalskæde, som jeg fandt frem fra gemmeren, den passede perfekt til bukserne. Derudover satte jeg nogle simple items til outfittet for at give bukserne alt opmærksomheden og gøre outfittet lidt mere dæmpet i sit look."

"Ellers fik jeg weekenden til at gå med X-faktor, familiefødselsdag, biograf (De urørlige, kan helt klart anbefales, hvis man leder efter en autentis og humoristisk film) og middag på Jensens med min kæreste, og total afslapning om søndagen. Denne uge har stået på arbejde, lektier og skole, så det er ikke ligefrem det mest spændene."
Love Line, 

TRANSLATION

"This Saturday my outfit was with my new galaxy pants the central part of my look. I got the pants from my cousin because she got an extra per for Christmas. I have styled the look with a dark blue glitter sweater and a heart neckless were the colors match the pants. I have chosen to make the outfit very simple to make the pants pop."

"Last weekend watched X-Factor went to a family birthday, relaxed and watched a movie and had dinner with my boyfriend. This week I've been working and make homework."

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar