tirsdag den 27. marts 2018

Billig Fitness

Vil du I form til sommeren, så kan du stadig nå det. Men står du og mangler det helt rigtige træningsudstyr, men det er dyrt. så tag et kig forbi https://www.billig-fitness.dk - deres udstyr er billigt og kvalitet er super fin. Jeg har personligt selv købt noget simpelt udstyr derfra, som er super fint kvalitet og jeg er glad for at jeg ikke valgte at gå ud og bruge det dobbelt på det, så dette fungere optimalt til det formål, som jeg havde tiltænkt dette skulle have. Jeg købte en træningsmåtte i sort til bare 139 kr. (den kan også fås i mange andre farver, hvis man er til det) - se den lige her. Derudover købte jeg også en ab mat, som allerede var halv pris til bare 99 kr. - se den lige her, samtidig var det nødvendigt for mig at købe en foam ruller til lige at trykke ømme muskler ud med, så ømheden dagen efter en træning er mere begrænset, den fås lige her, den sparer man også hele 67 % rabat på.

Derudover kører de lige pt. en rabatkode, hvor man kan spare 10 % rabat på de allerede billige og nedsatte produkter med koden: EASTER10

Ingen kommentarer:

Send en kommentar