tirsdag den 19. maj 2015

Sandwich og burger



Hvem kender ikke Sunset Boulevard? De har virkeligt oppet sig de seneste par år, jeg har altid været en fan af sunset, det er lækker let mad til overkommelige priser. Men de har foretaget ændringer i forhold til nogle af deres restauranter, i hvertfald den i Kolding, som er blevet hyggeligt og imødekommende at komme ind i, og man har rent faktisk lyst til at sætte sig derind for at spise sin mad, da det er blevet lidt mere cafe lignende. På nuværende tidspunkt er der 40 restauranter rundt om i landet og 1 på færøerne. Samtidig med at du finder i Sunset Boulevard i stort set hver en større by, det er noget man kender og man ved hvad man får. Men nu har de indført et nyt koncept som omhandler at du kan bestille din mad online og slipper for køen, jeg har ikke selv prøvet det, men det lyder ret lovende, hvis man er på farten og har travlt. Derudover er det blevet muligt at betale med mobilepay. Virksomheden tilbyder mange forskellige former for et sundere alternativ til fastfood, efter min mening også lækker mad. De tilbyder burgere, grillede sandwich, almindelige sandwich, salater, børnemenuer, snack sandwiches, italiensk is, cookies, muffiens og ikke mindst deres berømte pomme fritter, som de er kendte for. Er du blevet sulten? Hvad venter du på? Smut på Sunset? Det kan jeg godt forstå, jeg får virkelig lyst til en sandwich efter at have set og undersøgt deres flotte og informative hjemmeside, som er indbyrende for alle. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar