torsdag den 20. marts 2014

Today I'm going to Beijing/Shanghai








Endelig er dagen kommet, hvor jeg rejser til Beijing/Shanghai og jeg gælder mig utroligt meget til at komme afsted. Og nu er det endelig ved at være tid til at rejse! På ovenstående billeder er nogle af de attraktioner, som vi skal se og opleve undervejs, er så utroligt spændt. Lige pt. sidder jeg i flyveren på vej imod mit livs oplevelse, som jeg er sten sikker på at det kommer til at blive. Men der kommer ikke til at være stille på bloggen imens jeg er væk, da der vil komme nogle rejse tips og nogle produkt anmeldelse op i løbet af de kommende 10 dages tid lige indtil jeg kommer hjem sen lørdag aften d. 29. marts. 

Love Line,

TRANSLATION

Finanlly the day has come, were I'm going to Beijing/Shanghai and I've really been looking forward to this trip. On the pictures there is some of the attractions that we're going to see. Right now I'm sitting on the plan on way to a have the time of my life. There will not be quite on the blog while I'm gone, there will come some posts some traveling tips and products reviews the following 10 days until I'm home Saturday 29th Marts. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar