tirsdag den 18. marts 2014

18032014






Blazer/H&M Top/NLY Trend Jeans/Gina Tricot Jewerlly/& Other Stories Boots/Shoegar

Hele sidste uge stod på projekt, så der lå jeg bare med benene oppe og lå på sofaen, mens der skulle skrives projekt. Så der kom ikke lige så mange outfits ud af det, ellers har jeg bare haft dårlige hårdage og det har været dårligt vejr, ikke at vejret er yderst fantastisk idag (mange undskyldinger, jeg ved det). Men I får lige et outfit inden jeg smutter til Kina på torsdag. Det er et ret forårs inspireret med lysefarver, men stadig med mørke detaljer samtidig med at jeg synes looket har et twist af western med støvlerne og toppen med flæserne. Det kunne sagtens være et super flot look om sommeren, hvor bukserne er skiftet ud med en hvid blonde nederdel. 

Love Line,

TRANSLATION 

Last week was project week, so I've spend the days with my feet on the table and relaxing in the couch. So there has not been that many changes to take outfit of the days photos because of bad weather and bad hair days (yes, I know that there are many excuses). You'll get this look of the day before I'm going to China Thursday. The look is spring inspired with light colors but still dark details, and I think that the look has a western twist with the boots and the top. This look would be beautiful for summer with a white blonde skirt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar