tirsdag den 4. marts 2014

03032014






Shirt/Gina Tricot Boy Friend Jeans/New Yorker Watch/Michael Kors Ring/Pilgrim bag/Adax Shoes/Pieces

Så starter ugen endnu engang, den dejlige stile og rolig uge, hvor der ikke komme til at ske så meget med hensyn til skolen, da dagene bliver meget korte (3 dage fri kl. 11.45). Igår stod den på middag hos svigermekanikken, hvor vi skulle bestille rejse til Sicilien her til sommer, som jeg glæder mig utroligt meget til. Jeg har været der en gang før, og det er bare et fantastisk sted, hvor man bare drømmer om at komme tilbage. Det kan I nok komme til at hører mere om senere hen. Ellers går tiden med at forbedre mig til at jeg skal til Kina med at få købt de sidste ting, som rejse adapter, ekstra hukommelseskort til mit kamera, veksle penge og meget mere, det kræver tid at forbedre sig. Så det næste stykke tid kommer der mere rejserelaterede opslag op på bloggen, hvis der er andre, som måske  skal rejse inden for det næste stykke tid. 


Love Line,

TRANSLATION

Now another week is starting, is gonna be a nice quite and relaxing week, because I've not that many classes this week. Yesterday I was eating dinner with my in-law for ordering ticket for Sicily this summer, which I'm really looking forward to. I've been there once before and it's just a place that you want to go back to, but you'll hear more about that later on. The next couple of week you'll be hearing about me preparing for a holiday. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar