tirsdag den 25. februar 2014

Nye beauty produkter? Men hvordan skal jeg vælge i beauty junglen? Jeg har løsningen: MakeupAlley



Nogle gange fungere ens beauty rutine bare ikke, eller man går og overvejer at købe et produkt, fordi en bloggeren eller youtubet eller har skrevet om det, men det er til den dyre side eller du har ikke helt den samme hud, som den du har læst anmeldelse af. Men her kan man finde nogle gode anmeldelser på nettet, og her kommer www.makeupAlly.com ind i billedet, fordi her kan du læse om mange forskellige salgs produkter bare ved at søge i søgefeltet, så skulle det gerne komme frem med bedømmelser og beskrivelse af, hvad folk synes om produkterne. Det gode ved denne side er efter min mening, at det er "almindelige" mennesker ligesom dig og mig, som ikke har de store erfaringen inden for skønhed ud over dem man selv har gjort sig. Men endnu bedre er, at man kan inddele anmeldelser efter hvilken hudtype, hårtype, hudfarve, øjenfarve, alder og dato, man selv har, så man kan få de anmeldelser, som passer perfekt på en selv, hvis andre har anmeldt produkterne tidligere. Men for at få anmeldelserne opdelt i forskellige kategorier skal man lave en bruger på siden. En anden ulempe er at siden er på engelsk, så hvis engelsk ikke er din stærke side, er siden (nærmest) ubrugelig, da man dog stadig kan se, hvordan folk har vurderet det, som du også kan se på billederne. Jeg har selv brugt siden meget her på det sidste, fordi jeg er ved at lave en shopping liste for beauty produkter, som jeg skal købe, når jeg tager et smut til London i April, hvilket I nok skal hører meget mere om.  Så hvis du overvejer nogle nye produkter tjek dem på makeupAlly eller anmeld selv nogle produkter på siden og støt dem.

Love Line,

TRANSLATION

Sometimes then you want to try some new products, it's always nice to read something about the products before you go and buy them, but it can be difficult to find reviews of the product were the person there writes the view does not have the same skin type as you, different skin tone, hair type or something else. I've the solution for you, wwww.makeupAlly.com, were you can find reviews on all kinds of products, just use the search box in the top. When the review is on your screen, you can select all different kind of factors, there would be relevant for different kind of products. It's also possible  to write your own reviews. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar