lørdag den 1. februar 2014

E.L.F. Mineral Eyeliner Color Metallic Purble



Det er ved at være noget tid siden, at jeg bestilte nogle forskellige ting fra E.L.F., en gang før jul. Men det er først nu, at jeg rigtigt har fået prøvet det. 

Forventninger
Da jeg endnu ikke har prøvet så mange forskellige E.L.F. produkter, var mine forventninger ikke specielt store, da produktet også var ret billigt. Men desværre blev jeg virkelig skuffet for netop dette produkt. 

Farve
Selvom man ikke kan se det på billedet, så er det en flot mørke lilla farve. 

Konsistensen
Den er meget blød i konsistensen, jeg troede at den var perfekt til at smugde eller blende lidt ud, men det ender bare med at farven forsvinder, når man prøver. Ellers er den let at lægge. 

Holdbarheden
Derimod er holdbarheden bare elendig, jeg havde den på et par timer på arbejde, men da jeg kom hjem sad den overalt på mine øjenlåg og var fuldstændig tværet ud. 

Påføring
Den er let at påføre, da den er så blød i konsistensen, men derimod er den svær at få til at ligge lige. 

Emballagen
Endnu en ting, som virkelig er skuffende er emballagen, da det først lige er svært at finde ud af, hvordan den skal åbnes. Efter noget tid fandt jeg ud af, at den skal virkelig hives fra hinanden, og det kan godt være at den skal have nogle forsøg inden at låget går af.

Pris
Den koster 27 kr., så det var ikke den helt store risiko jeg løb ved at købe produktet. Og kunne sagtens finde på, at købe flere E.L.F. produkter igen. 

Hvor kan den købes?
Den kan købes lige her, samt masse af andre billige produkter. 


Love Line,

TRANSLATION

I would not recommend this product from E.L.F. because it can not last for more than a few hours, before it gets smudges on the eye. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar