søndag den 2. februar 2014

Anmeldelse: EOS Lip Balm Sweet Mint



Der har været en kæmpe hype omkring disse læbepomader, så jeg måtte også selv havde fingerne i en, specielt efter at de nu er kommet i Matas, så de er lidt lettere at få fingerne i. 

Forventninger
På grund af alt hypen, som har været omkring disse læbepomader, så er mine forventinger naturligvis også ret høje, da jeg havde hørt og læst utroligt meget godt om dem. Den levede bestemt op til mine forventninger. 

Konsistensen
Konsistensen er virkelig god, den har en rigtig lækker konsistens, som er perfekt i min verden. Det kan være lidt svært at forklare, da den hverken er for tyk eller for tynd. 

Fugtighed
Den holder læberne rimeligt fugtigt i længere tid, det er kun nødvendigt at påfører den et par gange om dagen og så holder de sig fugtige hele dagen. 

Duft
Den har en dejlig duft af mint, som også er med til at give læberne en følelse af friskhed. 

Påføring
Da konsistensen er perfekt i mine øjne, glider den bare direkte på læberne. Det er bare at smøre den over læberne et par gange og de er fugtig gjort. 


Emballagen
Det er lidt en utraditionel form for emballage, da den er er rund i stedet for cylender formet. Hvilket gør den utroligt let at påføre. Dog er der en kæmpe ulempe ved emballagen, som er at den kan f.eks. være svær at have i pungen, men så er det bare at smide den i en lomme på ens taske.

Pris
Prisen ligge nok i middelklassen til den højere ende, da det kommer an på, hvor man køber dem henne. 


Hvor kan den købes?
Den kan f.eks. købes på billigvoks.dk til bare 49 kr., mens den i Matas koster 80 kr.


Love Line,

TRANSLATION

The best lip balm I've ever tried, you only need to apply it a few times a day and your lips will stay moist all day. A negative thing about it is the packing, because it can be difficult to carrie in your purse, but otherwise it's perfect.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar