torsdag den 9. januar 2014

Turorial - How to make Curls with OBH Nordica



I dag fylder bloggen 1 år, og hvor er der bare sket meget på bare 1 år både personligt, men også med bloggen og dens indhold, specielt idag, da jeg lanchere mig selv på et nyt medie, nemlig video-blogging. Håber at I kan lide videoen, og vil se mere af dem i fremtiden, jeg nyder i hvert fald at lave dem, selvom det er meget tidskrævende. Men selve videoen handler om, hvordan jeg lave mine krøller med OBH Nordica Slide Curler. Hvis I er interesseret i at abonnere på min youtube kanal får i lige et link lige her

Love Line,

TRANSLATION

Today the blog has been in the air for a hole year. There has happened a lot in only one year with the blog and the contend, because today I'll introduce a new media, video-blogging. I hope you would like it and want to see more videos from me in the future, I enjoy making them, eventhoght it takes time. The video is about how I make my curls with the OBH Nordica Slide Curler. If you want to follow my channel it's right here.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar