søndag den 5. januar 2014

New In Sale: H&M Sweater and Selected Dress





Dress/Seleced Sweater/H&M

Lige efter jul startede det store udsalg rundt omkring, nogle allerede før jul. Her er nogle af de udsalgs items, som jeg har fået fat i, i første omgang der er mere på vej til mig med posten hehe.. Da jeg stod og manglede den berømte lille sort kjole, som man alt kan gå til, når alt andet ikke lige fungere, som når man står mit i en tøjkrise, måtte jeg bare slå til, da den var sat ned med 75 % fra 1300 kr., Men den er desværre allerede udsolgt, med god grund. Derudover kunne jeg ikke gå forbi denne rosa sweater, som jeg også fik i julegave i både råhvid og sort, til 100 kr. med 50 % rabat, så jeg slog til, da jeg tror, at jeg kommer til at bruge dem utroligt meget.  Har I gjort jer nogle gode udsalgs kups?

Love Line,

TRANSLATION

Just after Christmas the big sales started, some even before Christmas. Here is some of the items I got, there is more for me on the way. I need a little black dress, there can go with everything no matter what, there was on sale with 75 % discount, so it was bought. I also found this rosa sweater, which I got for Christmas in off-white and black half price. Have you got any great sale items yet?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar