fredag den 17. januar 2014

New In: H&M SALES



Gloves/H&M Headbands/H&M Scarf/H&M Dress/H&M Thights/H&M 

 Jeg tror, at det var i sidste uge, at jeg modtog en pakke fra H&M  med tilbudsvarer. Jeg havde længe kigget efter huen, handskerne og pandebånds sættet, men havde på fornemmelsen at det ville blive sat ned, og jeg fik ret undtagen med hensyn til handskerne. Det fede ved sættet er at handskerne er lange, så hvis man har en kort jakke på, kan man stadig holde håndledende varme, som virkelig er en kvalitet jeg sætter stort pris på, når man cykler. Halstørklædet er stort og derfor nemt at få et par gange rundt uden at det går op hele tiden. Samtidig har jeg endnu heller ikke oplevet at pandebåndet faldt ned, hvis man får placeret det helt rigtigt. Ellers købte jeg denne fine blonde kjole, som egentlig skulle bruges som underkjole, så man kun kan se blondekanten under nogle af mine lange sweatere. Men det fungere ikke rigtigt, da kjole er alt for lang til formålet, derfor skal den nu bruges som nederdel med f.eks. en sweater over eller som kjole med f.eks. en læderjakker over. Nu vi er ved blonderne, så købte jeg også disse blondestrømpebukser, som også nok skal blive brugt flittigt.

Love Line,

TRANSLATION 

I thought that it was last week that I got this packet from H&M with sales items. For a long time now I've been looking for this set of gloves, scarfs and headband, because I thought that it would come on sale and it did, expect the gloves. The long gloves is great when you're wearing a short jacket. The scarf is big and easy to wear. If  you place the headband right it would not come of, when you're wearing it. I also got this lace dress, which I should have use underneath a long sweater, but the dress were to long. So now I would be using it like a skirt maybe with a short sweater over and as a dress with maybe a leather jacket. Last but not least these lace thighs.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar