mandag den 9. december 2013

Stylediary November 2013






De mørke måneder er allerede begyndt, så det er næsten umuligt at få taget nogle outfits billeder, derfor er der ikke så mange billeder til jer i denne måned. Specielt da min kære fotograf er rejst til Norge, og har været der den seneste måned, så jeg må "nøjes" med min mor i mellemtiden. 
Dog har han lige været hjemme den seneste uges tid, han tog afsted lørdag eftermiddag, men hvor var det utroligt dejligt at han var hjemme, vågne op ved siden af ham hver dag (næsten, han skulle jo besøge byen et par gange) og blive serviceret rimelig meget. Men ikke mere kærligheds plider plader fra min siden. Nu er vi kommet et godt stykke ind i december måned, og jeg er faktisk begyndt at komme lidt i julestemning, som har været lidt svært de seneste par år for mig, da december måned ikke har været som den plejer. Da den er startet helt forkert ud, sidste år var jeg i Barcelona ved denne tid, og i år har mine forældre ikke været hjemme og min kæreste kom hjem fra Norge. Men det vil nok hjælpe lidt imorgen, når jeg skal hjælp min mor med at lave konfekt, da jeg har fri fra skole og min mor har taget fri fra arbejde. Så vi skal have en rigtig hygge dag. 

Love Line,

TRANSLATION

The darker months is started which properly makes it almost impossible to take outfits photos. Therefore there are not that many look of the day in November. Specially because my lovely photograph is in Norway this last month, but he had just went home Saturday after being home for about a week. It has been lovely having him home, waking up with him every morning (almost, he went to the town a couple of times). Not more love talk from me this time. Now we have been in december for some time now and I've just started getting in the right mood, which has been hard the last couple of years, because I've been home. Last year I was in Barcelona and this year my parents were not home this year and my boyfriend just got home. I think that it would help on my mood tomorrow, because my mother and me would spend the day with making Christmas goodies. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar