onsdag den 11. december 2013

02122013









Sweater/Cheap Monday  Skirt/H&M  Leggins/Caroline Flemming  Shoes/Nike

Så er der dømt juleferie for mit vedkommende, hvilket er utroligt dejligt. Semester prøven er overstået og forhåbentlig bestået, det regner jeg da kraftigt med, så jeg kan starte på andet semester efter jul. Jeg har virkelig set frem til denne ferie, hvor jeg kan få slappet af og nyde min kæreste, når han kommer hjem her den 20. december. Andre end mig, som allerede har fået fri fra studierne?

Love Line,

TRANSLATION

Now there is Christmas holidays for me which just is so nice. I just finish my exam so I can step on to the next school year, if I pass of course, but I count on it. Now I just look forward to start on the holidays, where I just can relax and enjoy my boyfriend, when he comes home the 20th December. Other than me, there already went on the Christmas holidays? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar