mandag den 16. december 2013

Anmeldelse af OPI - Lost on Lambard




OPI Lost on Lambard from the San Francisco collection 2013

Jeg havde faktisk allerede udvalgt mine favoritter i San Francisco kollektionen, men pludselig kom jeg i tanke om, at jeg mangler en bordeaux lak til min samling. 

Kollektionen
Kollektionen er fra efteråret 2013 med 15 almindelige lakker i skønne efterårsfaver, hvor 3 af dem er liquid sand lakker. Farverne strækker sig lige fra blå til de mere rødelig farver, hvor stort set alle farverne er i de mere mørke nuancer. Derfor er de perfekte her til de mere kolde og mørke måneder. Tidligere har jeg anmeldte disse lakker: OPI Alcatraz...RocksOPI Keeping Suzi at Bay og Peace & Love & OPI

Farven
Farven er lige præcis den, som jeg søgte efter, nemlig en flot bordeaux med en flot glas, specielt hvis man bruger overlak. 

Lag
Jeg synes lige at to lag rækker, men man skal virkelig holde øje med at man får alle siderne af neglen med. Da det godt kan være lidt sværere at se, når det bliver mørkt tidligere. Det har jeg selv været ude for. 

Konsistensen
Jeg synes at konsistensen er en smule tyndere i forhold til nogle af de tidligere OPI lakker jeg har prøvet, men det kan godt være at det bare er mig? Men den er utroligt nem at arbejde med, men pas på med ikke at få for meget på ad gangen, da det kan give nogle for tykke lag, som hurtigt skaller af. 

Holdbarheden
Jeg synes at jeg har været meget forsigtig med lagene af lakken, men synes ikke at den har holdt lige så godt, som nogle af de andre lakker, som jeg har prøvet fra OPI. 

Sæson
Denne lak er perfekt til efteråret og vinteren, fordi den er mørk i farven, men også fordi den passer til stort set alt, dog vil jeg primært bruge den til hverdag og give den lidt ekstra gas på neglene  til julefrokosterne og generelt festerne. 

Hvor kan den købes?
Den kan købes lige her netop nu med 15 % rabat til omkring 87 kr. Desværre er den lige pt. udsolgt, men det kan være at den kommer på lager igen inden længe. 

Genkøb?
Ja, det ville jeg nok, fordi det er en OPI, så god kvalitet, da jeg forventer, at jeg godt kan få den til at holde bedre, hvis jeg bruger lidt længere tid på det, men vigtigst af alt en virkelig flot farve, er totalt forelsket! Så jeg vil nok købe den igen alligevel selvom holdbarheden er mindre god, da den er så perfekt!

★★★

Love Line,

TRANSLATION

This polish is from their autumn collection this year, I bought it because I needed a bordeaux color in my collection. The color is just perfect, specially for autumn and winter, because the time is more dark because of the weather. It just like any other OPI polish I 'd, but this one had not had durability like the others, but I think I can fix it if I just concentrate. The color it just amazing, therefore I would buy it again.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar