fredag den 13. december 2013

07122013






Sweater/NewYorker  Jeans/Cheap Monday  Scraf/Pieces  Boots/Deichmann  Jewelry/Pilgrim 

Endelig fredag hvor den har stået på at pudse, rense og klargøre sko/støvler til vinteren, jeg opdagede at jeg havde hele 46 par! Troede nu alligevel ikke at jeg havde så mange, og jeg synes stadig at jeg mangle nogle til min samling, men man kan vel aldrig få for mange sko? Ellers har jeg været på arbejde i et par timer her til aften, men heldigvis har jeg fri weekend i denne weekend, så der skal bare slappes af 100 %. God weekend alle sammen! I får lige et billede af mit outfit sammen med mit nye tørklæde, som jeg viste jer igår lige her

Love Line,

TRANSLATION

It's finally Friday where I'd speed the day polishing, cleaning and making my shoes and boots ready for the winter, where I discovered that I've 46 pear of shoes/boots! I thought that I'd a lot, but not that many. I still think that I need more to my collection, but you can never get to many shoes, can you? Today I spend a few hours at work, but luckily it is my work free weekend, this weekend, so I just need to relax 100 %. Here is a outfit with the scarf, that I showed you yesterday right here.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar