onsdag den 20. november 2013

New In: Gray Fluffy Cardigan & 2 Set of Rings







Cardigan/Sisters Point Ring/Pieces Love Ring/Message

Da jeg var ude og købe julegaver for noget tid siden sammen med min mor og lillebror røg der også lidt ned i kurven til mig selv. Jeg har længe udset mig denne fluffy form for cardigan, som er lige til at putte sig i her i de kolde vinter måneder. Derudover købte jeg disse vidt forskellige ringe, den første er en grov og rå version, mens den anden er fin og feminine en. Jeg manglede nogle simple sølvringe til min samling, som jeg stadig syndes at jeg gør efter at have købt de her to, så håber jeg finde nogle flere til min samling på et tidspunkt. Men det bliver først efter mit shoppe stop, så det bliver først til næste år engang. Det skal lige siges, at jeg har overholdt mit shoppe stop, og at dette var købt før mit shoppe stop. Har langt er I med jeres julegave indkøb?

Love Line,

TRANSLATION

When I was out shopping for Christmas presents for some time ago with my brother and mother, there went something else in my basket. I've for a long time wanted a fluffy cardigan just like this one, there is perfect to cuddle in for the cold months to come. I also bought two different kind of rings, the first one is a bit raw and edge, while the other one is fine and feminine. I just needed some silver rings for my collection, but I still think that I need some more. It will first be after my shopping break, so it will properly be next year. I've to say that these things was bought before I decided to have a shopping break. Have you bought Christmas presents already? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar