torsdag den 14. november 2013

Anmeldelse af Urban Decay 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner - Revolver




Jeg synes, at jeg manglede en ny eyeliner med lidt farve i, da jeg er blevet utroligt glad for den blå eyeliner, som jeg har fra GOSH. Men denne gang tænkte jeg, at jeg heller ville gå over til en flydende version, da jeg mest har været glad for flydende eyelinere i stedet for de faste eyelinere. Men jeg valgte denne fra Urban Decay, da jeg tidligere har været glad for produkter fra Urban Decay. 

Forventninger
Da jeg tidligere har haft god erfaring med deres produkter var mine forventninger naturligvis høje, men desværre blev jeg skuffet, da den ikke levede op til mine forventninger overhovedet. Jeg havde faktisk overvejet at købe flere af dem i andre farve, da jeg synes at de var utroligt flotte, men det er jeg glad for jeg ikke gjorde.

Farve
Farven er utroligt flot mørke grå med glimmer og shine i. Den kan fås i 9 forskellige farver og nuancer. 

Konsistens
Konsistensen er tynd, som gør at det er svært at lægge den, så den bliver tydelig nok til man kan se den, da det ikke er så højt pigmenteret. Så den skal lægges utroligt mange gange oveni hinanden før det giver den rette effekt, så der skal virkelig arbejdes for at opnå en synlig effekt. 

Holdbarhed
I forhold til at de lover at produktet er vandfast, synes jeg ikke at holdbarheden er endvidere noget specielt, den holder okay. Men det er desværre ikke noget at prale af, som det burde være når den skulle være vandfast. 

Pris
Den kan købes lige her til omkring 125 kr., hvis der er nogle som har tiden og lysten til at arbejde lidt ekstra for at få en flot eyeliner. 

Genkøb?
Tidligere har jeg altid været til de flydende eyelinier omkring den øverste vippekant, men efter at have prøvet denne her er jeg gået over til blyanten i stedet for, da jeg synes den er mere holdbarhed og er lettere at få pæn, da den giver et mere rådt look, hvor kanten ikke er 100 % lige, som ved en flydende eyeliner.  

Love Line,

TRANSLATION

I would only recommend this eyeliner if you want to use some extra time and effort to get a great sparkly gray color. Generally I'm disappointed over this product, because I had expected some more from Urban Decay. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar