onsdag den 13. november 2013

06112013








Blazer/1.3 Issue  T-shirt/Gina Tricot  Pants/Sisters Point  Boots/Bianco Necklace/Pieces Bracelets/Gina Tricot Watch/Lorus 

Weekenden er gået ALT for stærk, da jeg fredag skulle på arbejde, ellers havde jeg aftenen for mig selv og Vild med Dans. Lørdag bestod med centeret og juelgave indkøb, efterfulgt af besøg ved min tante, onkel og fætter. Søndag stod den på Mortens aften med lækker mad, men først skulle nogle praktiske ting lige overstås for at hjælpe min mor. Mens denne uge bare står på skole, arbejde og lektier, men idag bruger jeg tid med min dejlige veninde, som det er lang tid siden, jeg sidst har set. 

Love Line,

TRANSLATION

This weekend is went way to fast, when I last Friday had to work and afterwards I had the house to myself. Then Saturday I went to the mall with my mother to buy Christmas presents and afterwards a visit at my aunt, once and cousin. Sunday I spend my time with helping my mother with some particle stuff and afterwards a dinner at my grandparents house. This week is just school, homework and work, but today I would use some time with my wonderful girlfriend which I've seen for a long time. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar