mandag den 14. oktober 2013

Anmeldese af MAC Prep + Prime Beauty Balm SPF 35


Jeg har nu i længere tid brugt denne BB cream fra MAC Cosmetics, som jeg virkelig er utroligt glad for og bruger dagligt medmindre  et er sommer, for der vil jeg hellere nøjes med en pudder, som lægger sig let på huden.

Forventninger
Mine forventninger var ret høje, da det for det første var mit første MAC produkt nogensinde, fordi jeg havde hørt så meget godt om MAC og deres BB-cream skulle være blandt nogle af de bedste BB-Cream på markedet. Men den levede virkelig også op til mine forventninger.

Hvad er en BB-cream?
Til dem som er i tvivl så bruges en BB-cream til at "glatte" ens små fejl ud med, men det er ikke meningen at den skal dække på samme måde som en fondation. Samtidig med at den skal give noget pleje og fugt til huden. Derudover føles den heller ikke som at lægge en "maske" over huden, da den er lidt som en fugtighedscream med lidt farve i. Denne BB-cream er også en primer, så den holder bedre på de andre produkter, som du lægger ovenpå BB-creamen, hvilket også gælder andre BB-cream, men lang fra alle. 

Farven
Netop nu findes den i 9 forskellige nuancer, som strækker sig fra helt lyse farver til helt mørke farver. Men normalt er det kun de tre lyser nuancer som er en del af deres faste sortiment. Personligt synes jeg selv at min hud er ret lys, men skal faktisk bruge den mørkeste af de lyse nuancer  som er light plus, som blender sig utroligt godt ind i huden. 

Konsistensen
Den er meget creamet og tynd i konsistensen, derfor er den utroligt nemt at arbejde med og påfører på huden. Personligt synes jeg, den er lidt tynd i konsistensen derfor påfører jeg den med en pensel, når produktet skal påføres ansigtet. Da det vil være for meget at påføre med fingerne, fordi ansigtet er et rimeligt stort område, at skulle dække.  

Holdbarheden
Holdbarheden er rigtig god, den kan sagtens holde en hel dag, men den bliver forringet af vind og vejr eller hvis man selvfølgelig tørrer sig i ansigtet, da man så tørrer produktet af. 

Dækkevnen
Da det er en cream med farve i, er den ikke 100 % dækkende, men derimod går den ind og "glatter" hudens små fejl ud i stedet for at dække dem, så det kommer til at se naturligt flot ud. 

Solfaktor
Ja, produktet lover helt op til faktor 35, men ved nu ikke lige om, jeg tror på at den oprigtig beskytter huden så meget, så derfor gå aldrig ned på solcream, specielt ikke om sommeren. 

Emballagen
Emballagen er tubeformet, som er utroligt let at arbejde med, da det er nemt at få produktet ud af tuben, samtidig med at hullet, som det kommer ud af er tilpas tynd, så det ikke bare vælter ud. Men bliver doseret i de rette mængder, alt efter hvor meget der tykkes på tuben selvfølgelig. 


Prisen
Prisen er på 240 kr., hvilket er i den høje ende af skalaen, men det skal også siges at den er meget drøj i brug, jeg har brugt den omkring et halv år nu, og har brug lidt over halvdelen, så jeg synes helt klart at den er de ekstra penge værd.

Genkøb?
JA, helt sikkert har allerede en anden liggende til når jeg løber tør, som jeg har købt for flere måneder siden! Den kan købes lige her til de interesserede. 
Love Line,

TRANSLATION 

My exportations for this product was pretty high, because I've heard so many great thing about it and it lived up to my exportations. The consistency is a bit thin, but easy to apply on to your skin. The validity of the product is great, because it can last for about a day. The covering is just like it should be, when it's a BB-cream, because it should blend out the fails that you have, and not cover them up.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar