fredag den 11. oktober 2013

Anmeldelse af L'Oreal Eyeshadow for Smokey Eyes





For omkring 3 uger siden modtog jeg en pakke nogle lækre sager i fra lookfantastic.com i pakken var der blandt andet disse to paletter fra L'Oreal Paris, som er perfekt til at lave smokey eyes både til hverdag og til fest. 

Forventninger
På forhånd havde jeg ikke rigtig nogle forventninger til produkterne, da jeg aldrig før har prøvet øjenskygger fra L'Oreal Paris. Da de var ret billige, regnede jeg ikke med at de var noget at råbe hurra for. Men jeg havde hørt godt om den på diverse blogs, så lidt forvetninger havde jeg alligevel. Jeg er kun blevet positivt overrasket over øjenskyggerne. 

Ingredienser
Kunne ikke finde en fuld liste med ingredienser, men desværre indeholder produkterne parfume og parabene, så hvis der er nogle som forsøger at undgå disse produkter, så det desværre ikke noget for dig. 

Farverne
Incredible Grey: den grå palette er meget mørk i det, som gør den perfekt til et aftenlook. Farverne i paletten passer rigtig godt med hinanden de er utroligt lette at blande sammen, da tonerne ikke er så langt fra hinanden. 

Timeless Beige: den kobber/brunelige farvede palette er god til hverdag, da den ikke er så mørk i udtrykket ligesom Incredible Grey. Farverne i forhold til hinanden er mindre tydelige og svære at blende ind med hinanden uden at de lysere farver kommer til at forsvinde i hinanden. 

Konsistensen
Konsistensen på begge øjenskygge paletter er lidt cremet i det, hvilket er utroligt nemt og lækkert at arbejde med. Da den er nem at påføre og blande ind i hinanden, som er utroligt vigtigt, når det er en smokey eye palette. 

Holdbarheden
Jeg er faktisk meget positivt overrasket over, hvor god holdbarheden var på produkterne. Da jeg har flere øjenskygger, som klumper sammen efter en dejligt svedig cykeltur frem og tilbage fra skole og hjem igen. Øjenskyggerne kan sagtens holde en hel dag, men jeg har kun prøvet den med Urban Decay Primer under, så ved ikke hvor godt den holder uden en primer. 

Dækkeevnen
Dækkeevnen er god, da den er hurtigt dækkende pga. dens høje pigmentering. 

Emballagen 
Jeg synes at emballagen både virker lidt plastik agtigt, men den ser meget lukseriøs ud pga. guldrammen. Samtidig synes jeg, at den måde øjenskyggerne er placeret på i paletten er flot designet. Men det allerbedste ved emballagen er bagsiden, da der er en meget nøje og let tilgængelig brugsanvisning til, hvordan man laver smokey eyes looket. 

Prisen
Paletterne koster omkring 70 kr. på den engelske beautyside lookfantastic.com, hvor der er flere paletter at vælge imellem. Men hvis man ikke er så meget til at købe fra de engelsk sider, kan de fås lige her til 110 kr. 

Genkøb
Jeg kunne helt sikker godt finde på at købe produkterne igen, fordi jeg synes den har det, som jeg selv går efter ved en øjenskygge, samtidig med at det er en palette, så der er fire forskellige farver i paletten, som man kan bruge sammen eller hver for sig, som giver utroligt mange muligheder. 
Love Line,

TRANSLATION

The colors in the palettes are just beautiful, the dark one are more for a evening look, while the brown one is more for a day look. The gray colors are easy to blend in each other, while the brown is harder to blend in, because it's not all the colors are blend just right in. The consistency of the eyeshadows are a more creamy and therefore easy to apply and blend together. While the validity of the products are about a day. Yes, I would buy these product again another time. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar