lørdag den 12. oktober 2013

12102013




 Blazer/H&M  T-shirt/Gina Tricot  Jeans/Gina Tricot  Shoes/Deichmann 

Undskyld.. for den mere eller mindre kedelige opdateringer der har været på det sidste, men jeg har simpelthen ikke haft så meget overskud til at blogge her på det seneste. Men i torsdag blev det lige til en bytur med min klasse, som altid er en dejlig måde at starte efterårsferie på, nu man her fri fredag. Endte dog også med første at være hjemme kl. 4.30, efter at have danset hele natten, så føler mig lidt som en gammel dame på 80, efter sådan en tur i byen. I går stod den på fødselsdag for min lillebror, og jaaa... fødselsdag igen i dag, men gæsterne er taget af sted, så NU er det tid til at slappe ordenligt af resten af weekenden. Mit tøj var ret simpelt i de blå og hvide nuancer, peppet lidt op med paillet blazeren og høje hæle, nu lejligheden var lidt festlig. 
Love Line,

TRANSLATION

Sorry... for the more boring stuff updates on the blog lately, but there has not been that much energy to blog for my side lately. Thursday I went partying with my classmates, which always is quite fun to start a break from school with. I was first home about 4.30 in the morning, after I've been dancing the hole night, I feel just like an old lady at 80! Yesterday we celebrated my little brothers birthday and today we continued celebrating, and now the guest had finanlly left and it's time to  relax the rest of the weekend. Today I'm wearing blue and white, and to do something extra I jump in some heels and a nice blazer. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar