tirsdag den 24. september 2013

21092013






 Sweater/ASOS  Skirt/ASOS 


Som jeg viste jer igår havde jeg dette leopard set på i lørdags, hvor den stod på fødselsdag for min kærestes søstre, måske en smule formel, men glædede mig sådan til at få brugt sættet. Men det føles slet ikke så formelt, som det måske ser ud, da det var utroligt behageligt at have på. Jeg sammensætte det med nogle slangekrøller for at udforske, hvordan mit nye hårlook skal være i fremtiden, samt et par kilehæl sandaler, som kan bruges lidt endnu, mens det stadig er nogenlunde varmt i vejret. Men min weekend har virkelig været fuld booket fra enden til anden, da torsdagen startede ud med spisning hos et vennerpar, fredag ud at spise med min kærestes familie, fødselsdag lørdag og søndag. Nu bruger jeg bare tiden på at læse, læse, læse og læse lidt mere. Selvom jeg lige nu holder en pause fra lektierne med de unge mødre. Andre som ser dette?
Love Line,

TRANSLATION
As I showed yesterday had I this leopard set on Saturday, where I spended the day at my boyfriends sisters birthday party, the set is a bit formal, but I've been looking forward to be wearing it, because it was quite comfortable. I matched the set with some light curls for explore how my new hair look should be in the future. Together with black easy sandals while the weather is still quite hot. My plans this weekend has been full since Thursday were I spend the day eating with some friends, Friday eating out with my boyfriends family, Saturday and Sunday with birthdays. Now I use my time on reading, reading, reading and reading. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar