torsdag den 8. august 2013

MAC Veluxe Pearl Fusion Shadow 2013


Jeg er virkelig begejstret for de nye øjenskygge paletter fra MAC, som er perfekt til at lave smokey eyes med, men de er også gode til at lave nogle farverige look, som er blendet ind med hinanden. Paletterne fra højre er greenlux, smokelux, bluelux, pastellux, brownlux og pinkluxe, som har hver deres egen unikke farvesammensætningen. Personligt er jeg mest til smokelux, bluelux og brownlux. Da jeg synes at smokelux har nogle forskellige muligheder inden for en smokey eye, men er også nogle forholdsvis neutrale farver, som man kan lave noget forskelligt med, dog er jeg stadig lidt tilbageholdende fra at købe denne palette det er pga. den sorte farve, som jeg synes er lidt ved siden af i paletten, den er for mørk i forhold til resten af paletten, samtidig med at jeg synes at den for hurtigt er med til at skabe et aftenlook i stedet for dagligt look. Det samme holder mig også fra bluelux paletten, samtidig med at den er mindre brugbar efter min mening, da den blå farve skinner meget igennem. Derfor overvejer jeg brownlux, fordi den er utroligt anvendelig bare til hverdag og til fest, uden at det bliver for meget. Derudover kan man også give de smokey eyes et gylden look eller en mere naturligt brunligt look, uden for meget glitter. Hvilken/hvilke er jeres favoritter? 

TRANSLATION

I'm really in love with the new eye shadow palettes from MAC, which are perfect to make a smokey eyes, but they are also great to make different looks, they are blended in between each other. The palettes from the right is greenlux, smokelux, bluelux, pastellux, brownlux and pinklux to make unique eye make-up looks. Personally I must like smokelux, bluelux and brownlux. I think that smokelux, gives different opinions within neutral colors, as you can make a lot of different looks. The only reason I wouldn't buy it is because of the black color, which are a bit to dark for the palette for my taste, and it's easier to make a evening look with the black color. The black color also do that I don't want to buy bluelux because it's a bit too much, if you ask me. Therefore I'm thinking about buying brownlux, because it's perfect for a day look and a evening look. It is also possible to give the smokey eye a golden shine or a more natural brown look. What's you're favorite?

Love Line,

Follow on Bloglovin     



Ingen kommentarer:

Send en kommentar