søndag den 4. august 2013

23072013



T-shirt/Monki Skirt/H&M necklace/Pieces Bracelets/Vero Moda & H&M flip flops/Havaianas 

Jeg fandt disse outfits billeder fra Amsterdam, som jeg lige tænkte at jeg ville vise jer, selvom de ikke er super gode. Men et eksempel på, hvordan man kan style et simpelt outfit, som er perfekt her til varmen. Tidligt i morges landede jeg i København, hvor den står på lidt shopping og hygge med familien, inden jeg endnu engang vender tilbage til lange dage på arbejdet.


TRANSLATION

I found these pictures from Amsterdam, which I thought that I want to show to you, even tough they are not that great. It's a example of how you can put together a simple outfit, which are perfect for the hot weather. Early this morning I came to Copenhagen, where I would be shopping and enjoying being together with my family, before I again go back to long days with work.

Follow on Bloglovin     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar