torsdag den 6. juni 2013

Stylediary Maj 2013






"Mine otte looks fra maj måned, som mere eller mindre er inspireret af foråret, hvor solen er begyndt at titte så små frem under skyerne. De første to outfits var fra konfirmationer, så man kan vel ikke rigtigt kalde dem for hverdags outfits, men synes de er ret simple og vil kunne gå sammen med stort set alt. I denne måned har jeg fået brugt mine farvede bukser en del især de orange går igen et par gange. Men synes at et par farvede bukser er god til at pifte et outfit op med, specielt her om sommeren. Derimod har jeg også brugt flere årtids neutrale outfits bestående af de to sort/hvid outfits, som kan bruges året rundt. Mine yndlings outfits er nummer tre, fire og otte, da de mest udstråler sol, sommer og varme. Hvilke er jeres yndlings outfits."
Love Line,

TRANSLATION

"These eight outfits are from maj month, where most of the outfits are inspired by spring. The first two outfits were from confirmations, so you can not really call them everyday wear, but they are pretty simple and you can use the dresses with all most everything. This month I have been very glad for colored jeans, witch are great for summer to give something extra to the outfit. I have also been wearing some neutral seasons outfit in black and white witch can be used all year. My favorite outfits from this month is number tree, four and eight, because they radiate more summer, warmth and sun. Witch outfit is your favorite?" 

Follow on Bloglovin






Ingen kommentarer:

Send en kommentar