fredag den 14. juni 2013

Anmeldelse af GHD Narrow Dressing Brush


"Da jeg besluttede mig for at ændre min frisure her for nylig, kom jeg frem til at jeg skulle have noget mere fylde i mit hår i forhold til hvad jeg plejer. Så jeg var på udkig efter en touperingsbørste faldt jeg med det samme for denne her fra GHD, som for det første har et super lækkert design og for det andet har jeg deres glattejern i forvejen, som jeg er vildt glad for. Derfor vidste jeg, at jeg måtte eje den, da jeg så den. Da mit hår slasker ret hurtigt og diverse frisure hurtigt falder ud af mit hår, så skal det have en ekstra omgang med touperingsbørsen. Måden det kan gøres på er at gnide børsten op og ned fra hår spidsen til hår roden alt efter hvor stor en effekt man ønsker på bagsiden af håret for at give effekt, og masser af hårlak for at få håret til at holde alt efter, hvor stort det er. Børsten kan købes på Nicehair her
Love Line,


TRANSLATION

"I have tryed this amazing Narrow Dressing Brush from GHD which gives a lot of volume to the hair."
Follow on Bloglovin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar