mandag den 20. maj 2013

Anmeldelse af JorgObé Peel Off Maske


"Nu har jeg prøvet denne peel off maske fra JorgObé i nogle uger efterhånden. Den skulle rense porerne, reducere hudens overskydende fedtproduktion og forebygger nye hudorme, og dermed genvinde hudens naturlige fugtbalance, så den efterlades blød og med reducerede porer. Masken indeholder naturlige ingredienser som kaolin-ler, glycerin, planteekstrater fra kamilie og aloe vera, dette betyder også at masken er 100 % parabenefri."

"Der er en tydelig forskel på min hud efter jeg er begyndt at bruge den 1-2 gange ugentligt, da den er med til at nedbringe urenheder i min hud, og efter kort tid kan man mærke en dejlig blød hud. Dog skal man bemærke, at masken skal bruges jævnligt ellers vil effekten af masken forsvinde. Masken kan godt gøre lidt ondt at trække af, og huden vil typisk blive lidt øm i det efterfølgende."

"Masken skal påføres i et forholdvis tykt lag i de ureneområder ellers er den ret svær at trække af til sidst. Men undgå at komme masken for tæt på øjnene for det kan godt gøre ondt, når den skal trækkes af efter ca. 25-30 min., når den er helt tør. Derefter skyld ansigtet i varm vand for at fjerne resterne. Efterfølgende smør huden med lotion. Masken kan købes her."
Love Line, 


TRANSLATION

"If you have oily skin and blackheads this product is amazing for you, if you use it 2 times a week the blackheads and the oily skin would be reduced. But the product is only available in Denmark right now."

Follow on Bloglovin   

Oplysninger omkring produktet fandt jeg på JorgObés hjemmeside her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar