tirsdag den 21. maj 2013

Galla 2013





Dress/Nelly.com Clutch/Deichmann Shoes/Deichmann Jewerlly/From Croatia 

"I fredags var jeg til galla på min skole, som afslutning på trejde år. Jeg havde en fantastisk aften med masser af lækker mad, dans, snak, billledetagning og komik (Simon Talbot), som endte omkring kl. 4:30 om morgen i min kærestes seng hvor jeg måske blev lidt for fuld, men det må man jo tage med. Jeg havde en meget simple blå kjole på, selvom den måske ser mere lilla ud på billederne sammen med nogle simple sølv sko, som jeg tidligere vidste jer her og simple sølv smykker. Jeg valgte at peppe looket en smule op med at en mørke rød læbestift, røde negle samt en pink, blå og sølv farvet clutch."
Love Line,


TRANSLATION

"This Friday I was to galla at my school as a termination of my third year. I had a great night with a lot of delicious food, talk, pictures and funny guys, which ended about 4:30 in the morning in my boyfriends bed. I wore a simple blue dress, even though it looks purple, with some silver shoes and jewelry, where I choose to wear a dark red lip, red nails with a pink, blue and silver clutch to make the outfit pop."

Follow on Bloglovin   




Ingen kommentarer:

Send en kommentar