fredag den 12. april 2013

OPI When Monkeys Fly & Glints of Glinda



OPI When Monkeys Fly & Glints of Glinda from OPI inspired by Oz the Great and Powerful 2013

"Som jeg tidligere har vist jer her, så har jeg udvalgt nogle af lakkerne fra deres nyeste kollektion inspireret af Disney filmen: Oz the Great and Powerful. Først vil jeg vise jer en af glitter lakkerne sammen med den hudfarvede lak, som jeg synes er blevet virkelig flot, og disse lakker sammen er nogle af mine yndlings kombinationer lige for tiden. Dog skal man lige bemærke at de store guld flader kan være lidt svære at få til at ligge flot ned langs neglen for at lakken ikke bliver ødelagt, når man støder imod noget. Men ud over dette er lakkerne utroligt fantastiske, og den er det helt nye mode inden for neglelak at bruge naturligt farvede lakker."

Love Line,

TRANSLATION

"As I showed you earlier here have I chosen some of OPI's polishes from their newest collection inspirered by the Disney movie: Oz the Great and Powerful. First I want to show you a glitter polish with a skin colored polish which I think is really pretty and is one of my favorite combinations at the time."

Follow on Bloglovin     





Ingen kommentarer:

Send en kommentar