onsdag den 10. april 2013

Cravings fra H&M Spring and Summer

  Cravings from H&M

(Klik på billedet for at komme til H&Ms hjemmeside)

"Efter at jeg har shoppet en del her på det sidste, havde jeg besluttet mig for et shoppe stop den første uge af april måned, og ikke falde for alle de tilbudsmails, som jeg modtager ofte. Men jeg er nu faldet for nogle lækre ting fra H&M, som er mere relevante for forår og sommer. Måske er zebra bukserne, nederdelen og toppen ikke lige fra forår og sommer, men syndes de er lidt fantastiske alligevel, og kan bruges til det meste. Plus jeg mangler noget sommertøj, plus jeg har lige modtaget en rabatkode, fra deres nyhedsbrev, til deres online shop på 10 %."
Love Line,

Translation
"After I had shopped a lot the last few months,I have decided not to shop the first week of april and not fall for all the newsletters with discounts on. But now I have fallen for some nice things from H&M which are more appropriate for spring and summer. Maybe the zebra pants, the skirt and the top is not so much summer and spring, but they are still amazing pieces and can be used for most things. Plus I need summer clothes, plus I had just got a discount code from H&M with 10 % at their onlineshop." 

Follow on Bloglovin   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar