torsdag den 18. april 2013

New in fra ASOS Spring

New in from ASOS Spring

(Click on the picture to get a direct link to the items)

"Jeg har fundet tre fantastiske items, som jeg bestile i fredags, og nu venter jeg bare på at postbudet banker på min dør. Jeg fandt blandt andet denne simple top med et twist mellem hvid og blå med en drapering i den ene side, som er med til at gøre den speciel i forhold til det, som man ellers ser. Derudover manglede jeg virkelig meget en sort læder look a like jakke, som kan bruges til stort set alt f.eks. overtøj om sommeren,outfits når det er koldere i vejret, over et festoutfit og meget mere, så derfor er en læder jakke et musthave i gardaroben. Til sidst men ikke mindst fandt jeg en flot mint farvede sweater med en flot ryk udskæring, som gør den simpel, men med et twist. Jeg ser utroligt meget frem til at modtage disse items, og tage dem i brug. Derudover skal det lige siges til dem, som endnu ikke er klar over det, så giver ASOS 10 % til alle studerende, man skal bare tilmelde sig her."
Love Line, 



TRANSLATION

"I have found these tree amazing items which I ordered last friday and now I am waiting for the postman to get here. I found this simpel top from the left, because it is simple with a twist between blue and white which I think is amazing with drapings on one side. Otherwise I really needed a leather look a like jacket I can use all most with anything. at last a beautiful mint colored sweater with a pretty cut out at the bag. I really look forward to get this stuff from ASOS, and to you there doenst not know that ASOS offer 10 % discount for all students, you just have to notify you here

Follow on Bloglovin  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar